thuiswinkel waarborg thuiswinkel waarborg gratis bezorgd vanaf € 35,- morgen in huis!* klantbeoordeling 9.4

Zorg voor de wereld met Aveda

0
Zorg voor de wereld met Aveda

Ontdek hoe Aveda zich inzet voor de planeet

100% Vegan. Duurzaamheid in hart en nieren.

Aveda werd in 1978 opgericht als een cruelty-free merk met een missie om voor de wereld te zorgen, met als doel plantaardige, 100% vegan high performing haarverzorgingsproducten te creëren. Aveda's haarverzorging is voor 90% van natuurlijke oorsprong en bevat iconische aroma's van bloemen- en plantenextracten.

Initiatieven voor zuiver water

Sinds 1999 engageert Aveda zich om wereldwijd te helpen zorgen voor toegang tot zuiver water en om op lokaal niveau zuiver water te beschermen via de Aveda Earth Month-campagne. Dit is een jaarlijkse donatiecampagne tijdens de maand april in samenwerking met de non-profit organisatie charity:water.

Zuiver water is namelijk ontzettend belangrijk: het zorgt voor gezondere, sterkere gemeenschappen. Houdt kinderen op school. Geeft vrouwen de mogelijkheid om nieuwe bedrijven te starten en financiële onafhankelijkheid te verwerven.

B Corp duurzaamheidslabel

Aveda zet zich al 40 jaar in om een voorbeeld te zijn voor ecologisch leiderschap en verantwoordelijkheid. Sinds kort heeft het merk hiervoor ook het B Corp (Benefit Corporation) certificaat gekregen. Bij dit label wordt er gekeken naar de sociale en milieuvriendelijke inspanningen en de aanpak en activiteiten van een bedrijf. Een strenge voorwaarde om gecertificeerd te worden als B Corp is het hebben van een missie die niet alleen om winst draait.

Door een B Corp te worden, heeft Aveda zich aangesloten bij een groep gelijkgestemde leiders, die een wereldwijde beweging op gang brengen waarin het bedrijfsleven gebruik wordt als een kracht voor het goede.

 

Ontdek hoe jij een verschil kunt maken

Limited edition botanical repairTM strengthening leave-in treatment

Om de Earth Month campagne te ondersteunen lanceert Aveda dit jaar de limited edition botanical repair™ strengthening leave-in treatment, gemaakt uit 100% gerecycleerd plastic uit de oceaan. Bij elke aankoop wordt er 10$ gedoneerd aan charity:water om rechtstreeks projecten voor zuiver water te steunen. Deze bestselling leave-in treatment herstelt beschadigd haar, ontwart en beschermt tegen hitte tot 230°C. Daarnaast is deze tube groter dan het standaardformaat, maar je betaalt wel evenveel als voor het standaardformaat; je krijgt 125ml aan de prijs van 100ml.
Schenk zuiver water aan anderen en krijg zelf sterker haar!

Bespaar water en gebruik een droogshampoo

Wist je dat je tot 22,7 liter water kan besparen door je haar een keertje niet te wassen? Draag jouw steentje bij door je wasbeurt uit te stellen en je haar te verfrissen met een droogshampoo. De Aveda shampowderTMdry shampoo absorbeert overtollige olie, onzuiverheden en zweet. Daarnaast geeft het direct volume en textuur voor een frisse, volumineuze stijl. 99% van natuurlijke oorsprong.*
*Van planten, non-petroleum mineralen of water, volgens ISO-norm.

Gebruik minder plastic met literflessen

Minder verpakking, meer impact. De shampoos en conditioners van Aveda zijn ook verkrijgbaar in literflacons. Zo gebruik je tot 28% minder plastic* en bespaar je tot 20%* per ml. Meer voor jou, beter voor het milieu.

*i.v.m. een vergelijkbaar product in een standaard formaat fles of tube.

Reactie plaatsen

Blog

Vegan


Elserieke Dales

Elserieke Dales

29 jaar | Marketing Manager | Social Media | Trendwatcher | Muziekliefhebber |

toepassen

nieuw bij salontopper.nl

wachtwoord vergeten?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Je ontvang ‘m één keer per week en bent in één keer up to date over de nieuwste producten, kortingscodes en tips & tricks. En het allerbeste? € 2,50 korting als je je aanmeldt!

Wachtwoord vergeten?

Vul hieronder je e-mailadres in. We sturen dan een nieuw wachtwoord naar je.